اولین نگاه به پورشه پانامرا 2024: خط تولید کامل E-Hybrids بیشتر معرفی شد

در

نسل سوم سدان پورشه پانامرا شاهد تغییرات اساسی و نویدهای زیادی است. ما قبلاً نگاهی اولیه به فضای داخلی سدان پرفورمنس لوکس نسل سوم پورشه پانامرا به شدت اصلاح شده داشته ایم و می دانیم که مدل تریم توربو E-Hybrid در حال دریافت یک بسته عکس برگردان کاملاً جدید است که به همه پورشه گسترش خواهد یافت. خودروهای پرفورمنس توربو در آینده نزدیک. در حال حاضر، در نهایت تمام خودرو از بین رفته است، با پانامرا 2024 که به شدت هیبریدی با دو سیستم تعلیق بادی موجود، و قیمت شروع بالا که خودرو را منحصراً در محدوده قیمت شش رقمی استحکام می‌بخشد. در اینجا چه چیزی جدید است.

به روز رسانی طراحی پانامرا 2024

ممکن است به خاطر عدم تشخیص فوراً پانامرای جدید از مدل قبلی بخشیده شوید، اما ما اینجا هستیم تا در این مورد کمک کنیم. ظاهر جدید از یک دهانه جلوپنجره پایین تر و صورت بازطراحی شده برخوردار است، با یک شکاف باز هوای جدید در بالای نقطه نصب پلاک جلو، که رفتار کمی تهاجمی تر به خودرو ارائه می کند.

بال‌های کناری هود لاین روی هر چرخ جلو به‌صورت عمودی کشیده شده‌اند تا حالت عضلانی‌تری داشته باشند، و طرح‌های جدید چرخ‌های 21 اینچی قفل مرکزی در هنگام راه‌اندازی (اما نه استاندارد) در دسترس خواهند بود. در عقب، درب دریچه اکنون دارای طراحی پنجره بدون قاب است، مانند پورشه تایکان سدان EV. میله چراغ عقب شکل 718 متمایز خود را برای یک تیغه مستقیم از دست می دهد، همچنین بیشتر شبیه تایکان است.

در داخل، دسته ابزار راننده به یک واحد 12.6 اینچی رشد می کند، با یک تعویض دنده بازطراحی شده روی داشبورد در کنار فرمان نصب شده است. دریچه های تهویه جابجا شده اند و پانل کنترل آب و هوا نیز حرکت کرده است. برای مسافر، اکنون یک صفحه نمایش لمسی چندرسانه ای 10.9 اینچی اختیاری با دسترسی به برنامه های سیستم مبتنی بر اندروید خودرو (مانند یوتیوب و تیک تاک) و همچنین یک اتصال متصل برای تلفن یا دستگاه دیگر برای انتقال نمایشگر رسانه ای آن وجود دارد. صفحه نمایش طوری طراحی شده است که از دید راننده قابل مشاهده نباشد تا هنگام حرکت از حواس پرتی جلوگیری شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نسل سوم داخلی پانامرا، اولین نگاه دقیق ما را در اینجا بررسی کنید.

جدیدترین پانامرا توربو E-Hybrid و تمامی مدل‌های پورشه توربو در آینده، با انتخاب بسته‌بندی جزئیات تریم جدید «Turbonite» ارائه می‌شوند که شامل یک تاج یکنواخت خاکستری و مشکی بر روی کاپوت و چرخ‌ها می‌شود. و در داخل)، با قطعات تزئینی خاکستری ساتن در قسمت بیرونی شامل تیغه های هوا، تزئینات پنجره، و نشان عقب. همچنین طراحی‌های منحصربفرد چرخ‌ها، دوخت‌های کنتراست داخلی، کمربندهای ایمنی منحصربه‌فرد و غیره وجود دارد.

موتورهای به روز شده و بیشتر E-Hybrid

پورشه وعده داده است که پانامرا جدید با (حداقل) چهار پیشرانه هیبریدی به روز ارائه می شود که در ابتدا جزئیات توربو E-Hybrid، پانامرا 4 غیرهیبریدی و مدل های پایه معرفی پانامرا را نشان می دهد، با مدل های پانامرا 4 و 4S E-Hybrid. چند ماه بعد

پانامرا و پانامرا 4 دارای یک موتور 2.9 لیتری توربوشارژ V-6 گازسوز به روز شده با افزایش 23 اسب بخار قدرت و 37 پوند فوت گشتاور نسبت به خودروی نسل دوم هستند که اکنون به 348 اسب بخار و 368 پوند فوت می رسد. زمان تخمینی شتاب 0 تا 60 دیفرانسیل عقب به 5 ثانیه تخمین زده می شود، با زمان 0 تا 60 چهار چرخ متحرک 4.7 ثانیه و حداکثر سرعت مسیر 169 مایل در ساعت (یا 1 مایل در ساعت کمتر برای مدل های پانامرا 4) .
پانامرا 4 و 4S E-Hybrid که به تازگی معرفی شده اند، به ترتیب از نظر گشتاور و اسب بخار اندکی کاهش یافته اند، اما هیچ نتیجه آشکاری بر روی عملکرد نهایی 0-60 مایل در ساعت ندارند، اگرچه 4S E-Hybrid چند درجه از دست می دهد. از حداکثر سرعتش 4 E-Hybrid جدید ترکیبی معادل 463 اسب بخار و گشتاور 479 پوند فوت از یک موتور 2.9 لیتری V-6 گازی به روز شده و یک واحد تک موتور الکتریکی تولید می کند که 8 اسب بخار بالاتر است اما 37 پوند فوت کمتر از آن است. مدل خروجی شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت در 3.9 ثانیه (اکنون سریعتر از قبل) و حداکثر سرعت 174 مایل در ساعت است که از قبل می‌رسد.

4S E-Hybrid بازطراحی شده، موتور 2.9 لیتری V-6 و e-motor را با خروجی ترکیبی 536 اسب بخار و گشتاور 553 پوند بر فوت تنظیم می کند که 16 اسب بخار کمتر از قبل است. هنوز هم می تواند در 3.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 60 مایل در ساعت برسد، اما با حداکثر سرعت جدید “فقط” 180 مایل در ساعت، سرعت 5 مایل در ساعت را در انتهای بالایی از دست می دهد. همه مدل‌های هیبریدی جدید همان بسته باتری 25.9 کیلووات ساعت ناخالص ناخالص را دارند که گفته می‌شود برای حدود 50 مایل مسافت رانندگی تمام الکتریکی خوب است، اگرچه هنوز هیچ مسافت پیموده شده توسط EPA ایالات متحده تایید نشده است.

مدل Turbo E-Hybrid دارای یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V-8 همراه با موتور الکتریکی 140 کیلوواتی (187 اسب بخار) است که با روغن خنک می شود که به طور کامل در گیربکس اتوماتیک 8 سرعته دوکلاچه PDK ادغام شده و از همان موتور استفاده می شود. بسته باتری 25.9 کیلووات ساعتی که مجموعاً 670 اسب بخار قدرت و 685 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این زمان صفر تا 60 پانامرا توربو E-Hybrid را با حداکثر سرعت 195 مایل در ساعت به 3.0 ثانیه بهبود می بخشد.

برخی از مدل‌های آینده پانامرا که پورشه ممکن است قصد معرفی آن را داشته باشد، می‌توانند عملکرد را تا حدودی بهبود بخشند، بنابراین همه چیز می‌تواند بسیار جالب شود. این موضوع نسل سوم توربو E-Hybrid جدید را در فاصله نزدیکی با نسل دوم Turbo S E-Hybrid قرار می دهد، زیرا مجموع خروجی توربو جدید 20 اسب بخار کمتر از خروجی سیستم پانامرا توربو S E-Hybrid است، اما با 43 اسب بخار پوند فوت گشتاور بیشتر، و نسل سوم توربو اکنون دارای یک موتور الکترونیکی کمی قدرتمندتر با باتری بزرگتر (با همان زمان 0-60 ادعایی) است.